Az év minden munkanapján dolgozunk.
Korrekt árképzésünk miatt nem számolunk fel éjszakai, hétvégi, ünnepi sem egyéb felárat!
Hétfőtől szombatig állunk ügyfeleink rendelkezésére.
Reggel 7 órától késő estig házhoz megyünk alkalmazkodva az önök időbeosztásához.
Ha kihívnának minket Mi csak azért, hogy megmondjuk, hogy mi a baja és kb. mennyi lenne megjavítattni és nem kérik a javítás , akkor azt az összeget át kellene hárítanunk a többi ügyfelünkre.
Mi ezért NEM alkalmazzuk ezt az üzletpolitikát! Véleményünk szerint ez nem korrekt a többi ügyfelünkkel szemben!
A racionalizált kiadás csökkentéseink és amiatt, hogy nem hárítunk át a többi ügyfelünkre felesleges kiadásokat.így tudjuk tartósan a konkurens vállalkozások alatt tartani az árainkat. Ez csökkenti az árainkat, amely növeli az ügyfél elégedettséget, ezzel megnő az esély arra, hogy tovább ajánlanak minket.
Azoknál a szervízeknél akiknél ingyenes a kiszállási dí, (akkor is ha NEM lesz belőle munkavégzés) többnyire valóban nem kell fizetni érte?
A nehéz gazdasági környezetben nagyon csábítónak hangzanak ha valakinél akkor sincs kiszállási, sem egyéb díj, ha az ügyfélhez a szerelő kimegy és megállapítja a hibát.
Az ilyen kedvezményt hirdető szervizek azt sugallják, hogy a gépkocsikkal az ügyfelekhez kijáró szakembereknek :
Ingyen kapják a benzinkutaknál az üzemanyagot,
Gépjárművük (munkaeszközük) megbízható üzemben tartása, szerelése nem kerül nekik semmibe,
A növekvő díjú és területű parkoló zónáknál nekik nem kell fizetniük!
Sajnos nincsenek csodák. Ezeket a költségeket át kell hárítaniuk az ügyfelekre. Az árban 2 helyre lehet ezt beépíteni:
- Tényleg ingyenes minden kiszállás és akkor a többi ügyfélre kell áthárítaniuk ezt a költséget.
Vagy
- A telefonon közölt ár a helyszínen már több lesz...
A számos elvégzett javításunkból már kialakult az a tapasztalat, amiből nagyságrendileg következtetni lehet a hibából a javítás költségeire
Mi a telefonon közölt összegeknél ár tartományokat mondunk (Pl. 10.000-15.000 Ft.)
Joggal érezhetné magát pecsapva az ügyfél , ha az mondanánk, hogy 10.000 Ft és a helyszínen pedig 15.000 Ftot kérünk. Másik oldalról pedig mi kalkulálnánk alul a saját munkadíjunkat, ha telefonon egy adott összeget mondanánk.
Reméljük, megtisztel bizalmával és megrendeli szolgáltatásunkat.
Ha szeretné felvenni velem a kapcsolatot vagy hibát szeretne bejelenteni, árajánlatot szeretne kérni akkor, ezt a következő elérhetőségeken megteheti .
elektroszer@gmail.com
+36 52 203 282
+36 30 9385835
Módosítva : Puskás László szervizvezető
2013 . 05. 09.
|